בשורה לישיבות: תקציב הפנימיות יוגדל ב-40 מיליון ש"ח

אבי רבינא No Comments on בשורה לישיבות: תקציב הפנימיות יוגדל ב-40 מיליון ש"ח

זאת בנוסף ל-25 מיליון שקלים שהועברו בחודש שעבר. בכך הושלם סכום התקצוב על סך 75 מיליון שקלים כפי שהיה בשנה שעברה

ישיבה. אילוסטרציה צילום: פלאש90

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בשורה לישיבות: יו"ר "דגל התורה" ח"כ משה גפני סיכם עם שר הרווחה מאיר כהן, כי תקציב הפנימיות לישיבות הקטנות יוגדל ב-40 מיליון שקלים נוספים. זאת בנוסף ל-25 מיליון שקלים שהועברו בחודש שעבר. בכך הושלם סכום התקצוב על סך 75 מיליון שקלים כפי שהיה בשנה שעברה.

בתוך כך, הפרשן עוה"ד אבי בלום שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם ב"מהדורת הבוקר" (רביעי) על הסערות סביב התבטאויותיו של יו"ר דגל התורה ו'הקריצות' למחנה הנגדי, ואמר כי "מי שמרוויח מהעימות בין גפני לדרעי וביבי זה בני גנץ. יש שני מנדטים שעברו אז מהליכוד לתקווה חדשה וחונים היום בכחול לבן".

ברקע התבטאויותיו של גפני, חה"כ מאיר פרוש אמר אתמול (שלישי) בריאיון לאבי מימרן במהדורה המרכזית: "אתה יודע הרי שגפני אמר לא פעם תמיד הלכנו עם הימין, אשרי מי שחושדים בו ואין בו. כמובן שאני מעדיף להיות מאלה שגם לא חושדים בהם, אבל מה צריך יותר מזה שגפני אומר אף פעם לא הלכנו עם השמאל?".

מנגד, פרשן "כיכר השבת" ישי כהן טען בריאיון ל"קול חי" כי הדברים נאמרים לצרכי בחירות: "לגבי נתניהו אני חושב שכאן פרוש פחות צודק, הוא רוצה להגיע ליעד של 61, אבל אם נתניהו לא משיג 61 מאיר פרוש, וגם אייכלר יהיו הראשונים שיקפצו ויסבירו למה צריך להפסיק את הנאמנות לליכוד ולדאוג לציבור שלנו".

הבוקר (רביעי) פורסם ב"ישראל היום", כי יו"ר הליכוד בנימין נתניהו קיים שיחות קדחתניות עם רבנים ופוליטיקאים חרדים, באמצעות חברו הוותיק נתן אשל, במטרה למנוע אפשרות לממשלה שאינו עומד בראשה. גורם שהיה עד לשיחות אמר כי יו"ר האופוזיציה ואנשיו "היו לחוצים ובהולים".



0 תגובות